the thing

har verkligen hittat Koftan med stort K.
är helt förälskad i den! har nämligen varit ute och letat under hela hösten efter en mysig och go'kofta att bara krypa ner i, men nej det är klart man ej hittar en sådan nu på hösten..? Kanske inte så märkvärdig för resten av folket men .. oj vad ni har fel, kan jag säga! Den passar till allt, och dessutom kan man styla den lite och göra den sin egen bara för att göra perfektionen ännu mer perfekt.
låter som om jag våre någon desperat människa men jag hade verkligen tappat hoppet om att finna den perfekta koftan, eller en sticka och långkofta överhuvudtaget.. Tills jag såg detta underbara ting ligga där! Inte bara det att jag hade hittat den, utan den låg, tro det eller ej, på rea bordet!! har min tur vänt?


den kommer från; Zara och kostade från början 559:-
fick den dock på rea 299:-


Dagen har annars varit depp.. har haft JÄTTE ont i magen och inte kunnat göra någonting vettigt.
Jag som skulle åka till stan med emma och shoppa+kolla bio.. inte kul.

Kvällen har iallefall varit bättre då magontet har släppt något, var med emma+josefin och färgade emmas hår. resultat blev jättefint, mörkbrunt!

NU ska jag lyssna på musik medans jag fixar inför imorgon, då det är skoldags igen.. blandade känslor inför det.
FYI 4 dagar kvar tills lilla jag blir 15..ska bli riktigt kul !
Undrar förresten vad era nyårs löften är!


PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0