0102/03 01-10

Då jag inte har skrivit på länge tänkte jag skriva lite från varje dag.

Lördag: Jag och tjejerna vaknade hos anna efter att ha firat nyår hos henne. Vi bestämde oss för att bara dega och göra det som vi orkar göra, vilket resulterade i att åka pulka! Dagan var väldigt mysig och en bra start på det nya året.

Söndag:Julia och jag hade en filmdag. Den började med att vi åkte ner till allum för att köpa glass världens godaste glass(BEN&JERRY). Vi åkte sedan hem för att krypa ihop i soffan och sätta på New moon och bara njuuuta!
VI kollade tills klockan var 11 nånting, sedan satte vi på buzz och var pinsamt barnsliga!

Måndag: Dagen ska tillbringas med Sofia, ska bli jättekul då vi inte gjort något på väldigt länge. Ska vara hemma hos henne för att göra oss iordning och sedan åka till stan och bara ha det mysigt. Hoppas även jag hittar en speciell tröja jag har velat ha ett tag nu..

kommer lägga upp bilder från alla dagar då jag har med mig min nya kamera överallt!

PUSSEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0