vi ska sy och vi ska tvätta ...

Idag blir det födelsedagsfest för nathalie och johanna, grattis igen !
Men för att få ha kul ikväll måste jag städa idag ..
Så just nu har jag på mig diskhandskar, pjyamasbyxor och en stor t-shirt .. SEXIGT jag vet !'

Innan festen ska jag gå hem till Josse för att fixa mig och ordna till det sista.
Jag ska ha på mig min nya paljettklänning och kanske min jeansjacka över det och ett par enkla svarta pumps till det, håret har jag ingen anning om hur jag ska ha det.
Hollywood luggen, lockigt eller bara den enkla och kanske lite tråkiga platta frissan ? HJÄLP MIG

Jag lägger upp en bild på min outfit senare, loovar!

// kramar emma

Kommentarer
Postat av: Isabel

fin blogg älskling!<3

2009-10-03 @ 16:29:47
URL: http://kiaphotocreator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0