STRESS

tjoo bloggläsare !

ah , denna veckan har varit rätt lugn om man glömmer att vi har jätte , jätte , jätte mycket plugg .. vi ska ha två prov nästa vecka, 3 näst-nästa och sedan 2 st veckan 45 ..  vadå sönder stressad ?!

Nog pratat om plugget, idag har varit en bra dag. andreas,danna, theo,jag, emma.... aah , jag och människorna bestämde att vi skulle dra ner til pizzerian då bamban bjöd på FISKSOPPA ? ursäkta, men hallå eller hur äckligt får det vara ? Jag och emma skull hade lagt upp en "plan" för hur vi skulle hinna med att åka hem till henne för att hämta pengar samtidigt som vi skulle beställa pizza och packa om våra väskor då de vägar ton. Vi hade 45 min lunchrast och jag och emma hade kommit fram till pizzerian när det var 25 min kvar.
Det är lugnt tänkte vi.. tills vi fick pizzan då det vár 5 min kvar tills vi började,  STRESS!

För att göra en lång historia kort så gick allting bra då vi bara kom 10 min försent ...

Efter skolan hade jag och mamsen bestämt oss för att åka en snabbis till allum, köpcentrum, för att köpa några saker. Vi åkta vid 5 och kom hem halv nio, och det är en SNABBIS för mamma ...

nu ska jag gå och lägga mig då jag är onormalt trött..


 kramar emma


Kommentarer
Postat av: emma

hahaah vi är bäst på att lägga upp planer ! (h)

2009-10-09 @ 15:51:45
URL: http://emwsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0