LAST NIGHT

Ahh , herreguu´ säger jag bara... missförstå mig inte, det  var superkul igår men det finns vissa personer som jag stör mig riktigt mycket på!

Synd att behöva börja inlägget så men nui ska jag muntar upp mig och berätta om det roliga.
När klockan var runt 3 så begav jag mig hem till josefin då vi skulle börja göra oss iordning.
Duscha, raka , måla naglana .. allt det gjorde vi dansande i badrummet till s.o.s - Jordin Sparks nya låt, GRYMT BRA!
Vid 5 tiden kom resten av gänget, emma, julia och anna,och gjorde oss sällskap.
Då började makeovern på riktig .. asså jag överdriver inte när jag säger att toaletten såg ut som 3 världskriget efter att vi hade varit där med allt smink, hårsprej, glitter m.m. Men kul var det !

När va var halft klara genom makeovern kom jag på att det var halv åtta vi skulle vara där och inte åtta!
SÅ det vaf inte mer än att vi vi fick skrapa ihop all smink och skit och rusa ut halvklädda till partyt ..
Fick vi komplimanger eller dissar för våran look ?
självklart fick vi komplimanger, de skulle aldrig våga dissa oss..  ;)

bilder på gårdagen kommer strax  ..


// kramar emma

Kommentarer
Postat av: emma

det var hur kul som helst!

hahaha söndagsmorgonen är minnen

<3

2009-10-04 @ 16:54:54
URL: http://emwsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0