Dagens ...

Dagens höjdpunkt: LEDIG !
Dagens misslyckande: borttappade nycklar ..
Dagens to do: Åka till Allum med tjejerna och leta som en galning efter party-klänning tills imorgon

Dagen började med att jag vaknde klockan 8 fasten att jag var ledig, så efter många försök till att somna om fick jag dra mig upp ur sängen för att ta en kall och förhoppmningsvis uppiggande dusch.
Sedan fick jag gå till skolan, jag är en hopplöst tanksprid människa och hade lagt ifrån mig mina nycklar igår då jag skulle låsa skåpet, och leta upp de förbannade nycklarna så att jag kunde komma in i huset då mamma hade gått ut med hunden ...
Vid ett tiden kom vi äntligen med bussen till allum efter att vi hade missat den två gånger, fråga mig inte HUR !?
Där hittade jag en paljettklänning från Gina, lägger upp en bild imorgon så klart!

Nu är det bums i säng med mig , annars kommer jag verklign inte upp och kan definitivt inte partya ..

//kramar emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0