ny duschad-bloggande-laktosfri sandwich

har precis kommit ut från duschen, sitter nu i mysdräkt och äter laktosfri sandwich --> smakar precis likadant som tur är, medans jag kollar bloggar.  kan livet bli bättre ?

idag är dagen efter vi tog svininfluensa sprutan och jag mår  inte världs bäst! fattar inte, det kändes knappt igår utan började inatt med att jag vaknade utav att jag fick så jädrans ont i armen. hade tydigen rullat över i sömnen och då kommit åt armen, inte världens smartaste..

sitter och funderar om jag ska se New Moon på bio eller hemma?

det är förstås skit ballt att kolla på den på bio med alla effekter, men .. det är ju så mysigt att bara kunna krypa upp i soffan med en filt och sin bästa kompis bredvid en och själv kunna bestämma om man vill pausa eller spola tillbaka.. det kan man inte på bio.

vad tycker ni ?

aja, får grubbla på det har lite till innan jag bestämmer mig

tillbaka till sandwichen innan den smälter ,      hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0