Hon som alltid pratar för mycket, för sin talan om hon som får stå ut med allt det där pratet!


Mina uber snygga jenas!
Emma och jag är helt kära i dom, hehe!
Det där lät rätt konstigt i och med att jag faktiskt har köpt dom, men äh, vad sjutton!

Jaja, nu ska vi inte prata mer om jeans och sådanna materiella ting som kläder!
Istället får jag lov att säga att jag har träffat en av de härligaste och mest underbara människor som finns, och det pga en danslektion!
Ja, nu talar jag alltså om Emma i egen hög person! (ordet hög och Emma i samma mening fick mig att helt tänka fel.. Hehe)
Men tillbaka till saken nu då, Emma.
Detta att träffa en vän som man kan prata om allt med redan första gången man träffas är inte ofta det händet! Det om något tror jag att de flesta kan hålla med om. Men där lyckades vi rätt bra!
Och att veta att alltid ha en vän som säger sanningen, ger en tips och lyssnar på alla mina ointressanta saker jag har att säga ibland betyder så otroligt mycket för mig!
Emma är sådär, att hon lyssnar, står upp för sina vänner och alltid går runt och dansar!
Helt enkelt, vad finns det att säga mer än att jag har så sjukt roligt med denne människa!

Nu ska vi forsätta kolla kläder, jag snor av henne, hihi och ta lite kort, gå ut och gå med världens sötaste Mimmi, äta och ja, skratta!

Du är bäst Emma<3
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0