21:51 ..

OCH JAG LEVER !
jag har, allvarligt talat, kommit hem runt halv 4 fixat något att äta och bänkat mig framför skrivbordet och pluggat,pluggat och åter pluggat tills nu . om det inte sitter nu så är det något allvarligt problem med mig, eller vad säger ni ?! Så nu ska jag belöna mig själv med att ta ett nybakat, ej jag som bakat, wienerbröd med te. låter gott efter en hel dag vid pluggarbänken !

snart är det ,thank´s god, helg och jag ska då vara med underbara Linnea! Tror hon är en av de få personerna i världen som jag kan säga ALLT till, inte bara de fina delarna utan även de lite privata och kanske smått äckliga detaljerna utan att hon vill rusa skirkandes ifrån mig.. okej överdrev lite men ni fattar vinken!

kom just att tänka på att jga inte har lagt in några bilder på länge, ska ändra på det genast !

nu ska jag gå och lägga mig innan jag går in i chock tillstånd av allt pluggande, försöker lägga in något inlägg här och där imorgon, PUSSEN !


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi du är bäst<3

2009-11-26 @ 21:10:24
URL: http://livinginadance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0