17:47

såg just att vero moda vill ha hjälp med att designa nästa storsäljare, skulle vara riktigt kul att få ta credit för att ha designat den själv, om den nu blir nästa höjdare ! kom precis hem med vetskapen om att jga ahr ett termins avgörande NO prov i väskan som ligger en halv meter ifrån mig, ska jag kolla eller ?!

har vad som kallas provofobi,  jag måste ju ha något problem, ganska allvarligt sådant för jag kan inte ,
 KAN VERKLIGEN INTE kolla på prov allefall inte efter en vecka efter vi har fått dem .. jobbigt är det iallefall!

Tittar på när Tigers tog SM-guld , skitgrymma är dem hoppas själv på att bli så bra någon gång !


ska äta pyttipanna med rödbetor nu, gott? PUSSEN  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0