091109

Kom precis hem från skolan, sitter nu framför mitt skrivbord och har panik över att jag inte har någon som helst plugglust.. har två prov denna veckan och jag kan 1/5 av allt , har även en jätte stor redovisning som jag och anna ska göra framför 20 st 24 åringar , HEJA OSS !

Sitter även och smuttar på mitt, som nu är kalla, te och tröst äter en pepperkaka → MUMS !

Igår var jag på fotografering med cheerdansen, inte så lyckat.. eller det var hur vi kom dit som inte gick helt bra.
jag och amanda skulle åka med bussen till angererd, hoppade tydligen av en hållplats för tidigt så vi stod där i mörkret och frös. sedan kom ellen, josefin,isabella, johanna och jennifer som tur va !
Jag, ellen och amanda bestämde oss för att försöka hitta idrotts platsen själva , efter 20 min såg vi det äntligen eftar att ha gått igenom en öde stig med skog på båda sidorna , LÄSKIGT  ! 
 själva fotograferingen gick bra och det var kul att se alla igen ♥

Ska försöka att plugga lite nu,  kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0