start war

det är nämligen så att jag håller på att krascha hela mitt hus då jag hoppar runt och dansar till "hit me baby one more time", vem älskar inte den ?! ser ut som ett krig har hållt hus här .. blir att städa sen!
nu är jag nyduschad och fräch och redo för en ny dag i skolan, är sinnes trött på skolan nu, vill ju ha LOV! ¨
om vi ska ta de goda bitarna av att vakna upp på en måndag, så när jag och mitt vackra morgonrufs gick upp ur sängen och och tittade ut genom sängen vad ser vi om inte SNÖ!  de som verkligen känner mig vet att jag adore snö.
nu blir det att välja ut outfit .. några förslag? enkla t-shirt o jeans, tunika med leggins, chinos, blus och sammetsleggins? 
tror att det blir det sista förslaget, men får se.

PUSSEN!

Kommentarer
Postat av: zarah

tack så mycket! :) Okej!

2009-12-14 @ 13:51:36
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0