stanmedfarmor

ja rubriken säger det. efter skolan, som vi slutade kl. 13:00, åkte jag in till stan och mötte upp farmor  på Heden.
Vi gick till Kungsgatan ohc kollade bland kläder, skor och parfymer... och jag köpte alla julklappar jag behövde på en timma! REKORD?! Efter all shopping tog vi en mysig fika på Condeco- tog varmchoklad med marshmallows och grädde i + en blåbärsmuffins, vaddå världsgott ?
då jag inte är en övermänsklig tonårstjej så kunde jag inte låta bli att kolla lite kläder och saker åt mig sjä'lv.. tur var att jag inte hade några pengar kvar!
appropå shopping så ska jag och emmapemma ut dagen efter jul och shoppa på mellandagsrean, har fattat hur smart det är nu, allting är ju svinigt mycket billigare fastän att de ej är trasiga , smaartänkt!

då datorn hackade upp sig igår kude jag inte lägga upp någon bild på den mysiga gårdagen, så gör det nu med detsamma .

NU ska jag hem till josefin och ska troligtvis kolla på film med henne o natta, majsigt värre!



PPUUUSSSEENNN!




en bild på snälla,söta och gulliga emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0