i.d. bareMinerals


har önskat mig I.D smink då jag inget smink har och endast har hört toppens saker om det!
men nu när jag var i allum såg jag att det inte precis kostade 400 spänn.. utan mer 1000 kronor?!
lite överbetalt eller är det verkligen så bra ?

NU: sitter jag ihop krupen med en go filt runt mig och tofflor på mina frusna fötter, sitter även och övar på preventilmedle, nej inte för mitt egna användande utan för sex&samlevands provet imorgon... hoppas på ett mvg i det här ämnet ;)

Det som står först på min att göra lista är att lägga upp lite bilde på min dansoutfit .. så snart min dator vill fungera som normalt.  
ARRGH blir så himla frustrerad på tekniska saker !
Nu till baka till övandet ... p-piller, kondom, femidom ..



Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är riktigt dyrt, men väldigt drygt! Borsten man måste köpa till har man hur l'nge som helst, om man sköter om den dvs! I love the make up! i.d. is tha shit emma :)

2009-12-12 @ 15:45:17
URL: http://aroundissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0