ice, ice, iiice

kan bara intyga att det är riktigt kallt ute just nu. hemma nu från att ha sett "Flickan som lekte emd elden" hos Josefin, riktigt bra film! vi hade massa roligheter för oss t.ex. äta massa rostbrödsamtidigt samtidigt som vi pratar, det är alltså det som är det roliga. prata med mat i mun .. sjuk humor I KNOW !
Josefin skulle till sin kusins 18 års fest så hon slängde ut mig i detta väder, som tur är så övertygade jag ehnne om att följa mig en bit!
NU ska jag förberedda mig inför morgondagens uppvisning, hoppas att det får bra !

PUSSEN !

Kommentarer
Postat av: julia

sv: Tack så jättejättemycket! Blir skitglad av att höra sånt!



Har velat se Flickan som lekte med elden. Verkar bra =)

2009-12-12 @ 17:54:48
URL: http://juliahjarthner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0