hus?

vill börja med att tacka josefin för en bamsemysig gårdagskväll. vi klädde granen med peter jöbacks musik i backgrunden! när detta var klart och vi var nöjda med resultatet, så var klockan runt 20:00. då satte vi på "beauty and the beast" då hon ALDRIG hade sätt den , katastrof enligt mig. tror att josse nu är en disney fantast? efter det då jag själv älskar disneyfilmer satte vi på "Dinosaur". Finns det något bättre än klassiska filmer som "Askungen", "Snövit och de sju dvärgarna" och "Lilla sjöjungfrun" ??

Dagen började med att jag blev väckt av att emma ringde och frågade om jag ville åka med henne till det nya stallet, självklart sa jag då jG långt, LÅÅÅNGT inne har ett intresse för hästar! Det var SUPERNAJS och om jga hade häst kan jag ju säga att det är där jag skulle ställa det!
NU blir det pepparkaksbak hos mina sysslingar, MYS. Vi har alltid en tävling om vem som kan baka det finaste pepparkas huset. några hus som jag ar byggt är: indiskt tempel, båthus och vanlig villa. Kanske inte blir ett hus, ska nog satsa på att bygga en bil denna gång .. vem vet?!

måste gå nu,
PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0