H&M MAGAZINE VINTER 2009

jag vet att det var ett tag sedan den kom ut, men nu när jag såg den ligga på skrivbordet fick jag lust att läsa den igen. den är faktiskt riktigt bra , de har tips om outfits, smink , frisyrer .. ah MODE !
ligger i mamma och pappas dubbel säng som är sååå skön och lyssnar på Whitney Houstons gamla partylåt "how will I know", en riktigt bra låt! Blir däremot inget partande från mitt håll ikväll, då jag ingen lust har.. nu när man väl har klarat av skolan och kan göra vad man vill, nä då har man inte lusten!

Nu vill jag gärna att ni läsare säger vad ni vill läsa lite mer, tycker ni att jag ska skriva om mode, cheer, kompisar, mitt liv i allmänt .. skolan?! inte vet jag så skriv en liten kommentar om vad just DU vill att jag ska skriva om!

det var nog det mesta just nu, kommer nog ett till inlägg ikväll om jag inte sover .. tråker I KNOW !

PUSS EN



Kommentarer
Postat av: Hilda

Taack ! ;)

2009-12-11 @ 22:03:21
URL: http://wimsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0