b a r r o w

dagen har varit riktigt bra, när den slappa skoldagen var över så gick jag med emmapemma hem och så satte vi igång med julbaket. vi bakade sirapskakaor, vi orkade inte riktigt med annat .. med de blev jäätteee mumsiga!
emma övertalade mig att kolla på "house of wax" , fast det slutade med att jag satt under sängen med filten över huvudet och emma fick berätta vad som hände i filmen, satt och skrattade halva filmen över hur emmas minner ändrades då hon blev som räddast!
efter filmen blev det att kolla igenom emmas garderob på hopp opm att finna några snygga klädesplagg som jag kunde ta med mig hem, har hittat många fina toppar men får se om jag får ta med mig alla ..
NU  dansar vi runt i myskläder till - my milkshake brings all the boys in the yard, skeeta kul !
maten var tydligen klar nu vilket består av : heta räkor? tydligen en thailänsk rätt, MUMS!
skriver senare ikväll, förhoppningsvis !
PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0