24/7

ååh, är helt slut..
har vart vaken i ett drygt ett dygn vilket är helt otroligt för att vara MIG!
Igår var det så att jag,anna,josse, mattis,natta + många fler drog till stan igår kväll för att se på Old Dogs. Tiden var jätte rolig, tack för alla! Filmen var jag dessvärre väldigt besviken på, ville ju se Avatar!
Bussresan hem var rolig och intressant då vi tog josses mobil och ..ah.. skrev lite sms till hennes hemliga beundrare, såå kul! När vi väl var hemma - klockan runt 23:00, bestämde vi tjejer för att sova över hos mig. blev inte så mycket sömn som det hade vart tänkt men roligare än vad vi hade då är nog svårt att slå!

Gärkvällen Hiss:Våra tillgjorda skratt på bion, var det ända som fick mig att skratta.

Gårkvällens Diss: Filmen, måste tyvärr säga att den inte var något vidare..

Dagen har vart väldigt mysig: Vaknade runt 11 och låg och snoozade en timma, sååå skönt!
sedan tog vi oss i kragen och började äta frukost. Efter det började vi fixa oss och göra ordning rummet lite, då vi hade haft kuddkrig ... inga kommentarer. Sedan blev det att ta en promenad med vovven.
Runt klockan 3 så var det i bilen på väg in till Allum som jag och tjejerna bafann oss i.
Jag köpte bl.a. brun-utan-sol(NIVEA) och ett diadem med rosett på(VILA).
Att-göra-lista inför nyår:
♦ Brun-utan-sol
♦Byta lite kläder + få cashen från dem
♦ Kolla outfit, allt klart?
♦Raka benen

3/4 delar av listan är klar, BRA JOBBAT EMMA!!

NU blir det att raka benen+ta på sista lagret med brunkrämen

FÖRRESTEN HOPPAS NI FÅR ETT SKITBRA SLUT PÅ 2009 OCH EN ÄNNU BÄTTRE START PÅ 2010!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Carolina

TAAAACK SÖT :) Tittar inom en snabbis i sminkstressen och önskar ett GOTT NYTT ÅR ♥

2009-12-31 @ 15:01:23
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0