231209

idag är det dan före dopparedagen!

Julkänsla 0%
Julklappar inslagna 0%
Julklappar köpta 90%

Ska åka in till stan snart med isabel och köpa de sista julklapparna i stressen, hoppas att jag hittar det jag letar efter !!
Det var ett tag sedan jag och isabel sågs senats så det ska blir riktgigt kul att träffas igen! ska nog även ta en mysig fika i stan, ett måste när isabel och emma är i farten tillsammans. Ska försöka att be isabel att ta med kameran, då min ej fungerar..
måste ju ta lite kort inne i the city när det är så mysigt julväder! om jag hittar något att ta hem till mig själv ska även det upp på bloggen!
måste göra mig iordning nu,
PUUSSSEN!

--> checka ut bloggen!  (aroundissa.devote.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0