PLENTY OF GIFTS !

FULLPROPPAD med mat är ett ord som beskrievr mig just nu... kan knappt röra mig.
Dagen har varit jättemysig: sov över hos josefin igår, kolla på film, åt godis och snackade. Vaknade runt 10:00 och fixade oss då hon skulle till allum och jag till min pappas moster - fira minijul.
Fick handgjorda pulsvärmare och en sparbössa i form av en groda av min moster och overknee strumpor av mina syslingar, FINFINT.
SAMMANFATTNING: Hela dagen har varit väldigt rolig och mysig!
Bilder på alla mina julklappar frånd en "stora" julen.



Bilden högst upp: Rosa/svart korsett- Gina Tricot, Grå stickad tröja- Gina Tricot, Lila bh+trosa- Gina Tricot, Gråa benvärmare- Gina Tricot, Lime grön kalender- Bokia, Rosa Bok( Expert på att rodna)- Bokia
Bilden längst ner: Svart tajt klänning- MQ, presentkort på Kicks och Media Markt, Kamera(Samsung ST510 Röd/Svart)+ minneskort- Media Markt, Armband(Pearls for Girls)- Dimoda

Jag är INGET Gina TRiCOT fan, vet därför inte varför jag fick så mycket därifrån.. men glader är jag iallefall för alla mina julklappar!

Imorgon bär det antagligen iväg till stan för att shoppa på julrean emd mamsen, får övertyga henne att det inte är så farligt .. hon kommer att dö av chock då hon inser vilket kaos hon befinner sig i!
Då jag vet att många passar på att shoppa när rean är här så tänkte jag ge några tips på hur man undviker många rea-fällor.
→ Det första tipset är att skriva en lista på vad man behöver/vill ha innan man åker till butiken, blir då lättare att rikta in sig på vilket områda man ska gå till istället för att virra runt i affären.
→ Det andra är att inte köpa för köpandets skull, inte heller för priset. Vet av egna erfarenheter att hälften av allt jag köpt på mellandagsreorna inte passat och därför ej använts .. lite irriterande!
→ Det tredje tipset är att passa på att köpa lite lyxigare plagg som du normalt inte skulle ha råd med.
→ Det fjärde, för att du ska vara övertygad om att du kommer att avnäda plagget så försök tänka på om du skulle ha köpt plagget fasten det inte var rea.

NU ska jag lugnt och fint försöka förstå mig på min nya kamra,
JULPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0