20:10

.. och jag har precis satt min rumpa på skrivbordsstolen. Kom för 5 min hem från dansen, sista genom gången innan uppvisningen.. NERVÖST !
Idag har det varit skola som vanligt, men efter så åkte lilla jag och Josefin till Allum. Vi hade i uppdrag att göra :
♦Hämta Josefins ID kort, vilket inte gick bra för att när vi väl kom fram till disken efter att ha väntat i 30 min, så sa dem att de var fel bank ...
♦ Köpa danskläder till uppvisningen  CHECK
♦Äta något gott som man blir mätt på !  CHECK

2/3 saker fick vi gjorde , riktigt bar för att vara oss! Hände förstås massa roligheter, som alltid när det handlar om oss två. Men det skulle ta en timma att skriva ner allt roligt som hände just i allum .. så jag säger att det var ROLIGT helt enkelt !

NU : stressplugg, viket inte hjälper men som på något vis lugnar själen, dusch och desperate housewives !
PUSSEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0