18:11

Idag är det måndag, alltså ny vecka och ny energi behövs desperat!
Är helt totalt slutkörd, ska bli så himla skönt med jullov , håller ni inte med ?
snart, eller om en vecka är det GCOs årliga juluppvisning och det ska bli så jäkla kul !!
får bara hoppas,hoppas,hoppas att det går bra och att jag inte sträker mig och får stapla omkring där med ena benet hängandes efter mig .. guu' va jag blev nervös nu då!

Ska snart ut och knacka dörr och sälja julkort! blir att ta på smilet i högsta grad och fjäska (y)
blir mössa,halsduk,vantar,dunjacka och stövlar då jag inte vill förfrysa ..


PUSSEN !




förberedd på vinterväder?! har en liknanade and I LOVE IT !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0