18:05

är f r u s t r e r a d ! jag fattar ingenting när det gäller att designa sin blogg.
först tyckte jag att det verkade jättelätt, när jag sedan provade att få in alla koder,färgskalor m.m blev det mycket svårare emd detsamma ..
men emma har hjälpt mig lite som ni ser.
resultatet är inte riktigit som jag har tänkt mig men som sagt kommer jag att arbeta på det tills jag är 100% nöjd !

Dagens hiss: Sista provet gjordes igår och det är värt att fira idag ! ska kolla om någon/några ahr lust att hitta på något!
Dagens diss: bråk med föräldrarna ..

Nu blir det att förbered inför idolfinalen , är egentligen inget fan av idol men på någto sätt har jag verkligen börjat att tycka om Calle ..

P U S S E N !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0